Velkommen til vår søknadsside, alle søknader blir behandlet ved ordinær søknadsfrist 1. mars, deretter fortløpende.

Pris

Pris skolepenger pr. år er 30.000,- Denne summen deles opp i 2 betalinger á 15.000,- (hvert semester). Skolepengene inkluderer MacBook Air, kokk- og servitøruniformer, kniver, frokost og lunsj hver dag, topp motiverte lærere og et trygt og sikkert miljø. Vi har samarbeid med de beste bransje- og leverandørbedriftene i landet slik at vi til enhver tid har tilgang på det siste innen restaurantfaget.

Du kan søke om studielån og stipend hos Lånekassen

Fyll ut søknadsskjema og legg ved karakterkort fra 1. termin 10. klasse.

Alle som søker direkte på vår hjemmeside vil få svar på mail fortløpende. Hvis du trenger veiledning til søknadsskjemaet ta kontakt med Rolf E. Wenstad på tlf 417 80 739 eller på mail rolf@norskrestaurantskole.no

Fyll ut søknadsskjema og legg ved karakterkort fra 1. termin 10. klasse.