Det å være en av de første elevene på norsk resturantskole var litt skummelt i begynnelsen, men det viste seg å bli det beste valget jeg har tatt! Ettersom alle har like interesser var det lett å bli kjent med de andre elevene, også på andre trinn. Vi gjorde en del ting sammen og det resulterte i nye vennskap og godt samarbeid! Vi spiste også lunsj sammen og var av og til på kjøkkenet sammen og det gjorde oss til en ganske så sammensveiset gjeng. Det er så mange bra ting med å være elev på Norsk restaurantskole, og en av de er at man drar på mye turer ut i restaurantbransjen og får se hva det dreier seg om. Dessuten så møter man ved mange anledninger bransjefolk som er engasjerte og ønsker å hjelpe deg. Vi hadde også mye selskaper og cateringer noe som var veldig lærerikt og morsomt, og det er her man lærer og får oppleve hvordan det er å jobbe som kokk eller konditor! Men det beste med skolen må nok være lærerene! Klassen fikk et «kompis forhold» til de og det gjorde at jeg lærte bedre! De er også veldig dyktige og motiverende, noe som smitter over på oss elevene. Dessuten pushet de oss hele tiden til å gjøre det beste vi kunne og de var der for å hjelpe deg hele veien! Lærerene ga meg også mye frihet og lot meg være selvstendig slik at jeg kunne bruke kreativiteten min og teste nye oppskrifter. Disse to årene har definitivt vært de beste skoleårene og jeg kommer aldri til å glemme det!